Paimion Haka ry:n jäsenyys

Paimion Hakan jäsenenä saat etuja seuralta ja yhteistyökumppaneiltamme, ja samalla tuet Paimion Hakan junioritoimintaa.

Paimion Haka ry tarjoaa kolme erilaista jäsenyysvaihtoehtoa: varsinainen jäsenyys, kannatusjäsenyys sekä yritysjäsenyys.

Varsinainen jäsenyys

Paimion Haka ry:n jäseniä ovat kaikki vuosittaisen seuramaksun maksaneet pelaajat ja toimihenkilöt. Varsinaisen jäsenmaksun suuruus on vuonna 2023 55e/vuosi. Jäsenmaksun maksaneilla jäsenillä on puhe- ja äänioikeus seuran kokouksissa.

Varsinaisten jäsenten käytössä on Jopoxin tarjoama sähköinen jäsenkortti. Ohjeet kortin käyttöön pääset lukemaan täältä.

Kannatusjäsenyys

Yksityiset henkilöt voivat tukea Paimion Hakan toimintaa liittymällä seuran kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenyys maksaa 20e/vuosi. Kannatusjäsenillä ei ole äänioikeutta seuran kokouksissa.

Yritysjäsenyys

Myös yritykset ja yhdistykset voivat tukea Paimion Hakan toimintaa liittymällä seuran yritysjäseneksi! Yritysjäsenyyden suuruus on 270e/vuosi. Jäsenkortin voi tilata Haka Shopista: https://paimionhaka.eventiolive.fi/.

Paimion Hakan kaikki jäsenetuliikkeet näet täältä. Kaikki yllämainitut jäsenyydet oikeuttavat jäsenetuliikkeiden tarjouksiin.

Jos sinulla on kysyttävää jäsenyydestä, ole yhteydessä seuran toiminnanjohtajaan:

Kirsi Haltia

toiminnanjohtaja@paimionhaka.fi