Haka toivottaa tervetulleeksi Ukrainasta saapuneet mukaan harrastamaan!
SeuraJulkaistu: 25.03.2022 19.11

Haka toivottaa tervetulleeksi Ukrainasta saapuneet mukaan harrastamaan!

Paimion Haka toivottaa Ukrainasta Paimioon saapuneet lapset ja nuoret tervetulleeksi mukaan harrastamaan jalkapalloa ja jääkiekkoa seuraamme!

Jalkapallon osalta, seurassamme on 3-4 vuotiaille suunnattu perhefutisryhmä, missä lapsen mukana tulee olla vähintään yksi aikuinen tai vanhempi isosisarrus. 5-7 vuotiaille on tarkoitettu minifutisryhmä, missä lapset leikkivät ja oppivat jalkapallon saloja ohjaajien kanssa. Nämä ryhmät aloittavat toimintansa 30.3.2022.

Jalkapallon 4-10 vuotiaille suunnattu Nappulaliiga alkaa toukokuussa. Nappulaliigasta tulossa lisää informaatiota vielä kevään aikana.

Jalkapallojaostolla on lisäksi tyttö- ja poikajoukkueita, sekä sekajoukkueita 2016-2005 syntyneille lapsille ja tämän lisäksi seuralla on aikuisten joukkueita miehissä ja naisissa.

Jääkiekon osalta Paimion Hakalla on aikuisten joukkueen lisäksi juniorijoukkueita 2014-2008 syntyneille lapsille. Lisäksi syksyllä aloittaa perinteisesti koko talven kestävä jääkiekkokoulu.

Paimion Haka yhteistyökumppaneidensa avustuksella mahdollistaa Ukrainasta Paimioon saapuneiden lasten harrastuksen ilmaiseksi tämän kauden osalta. Olette kaikki tervetulleita harrastamaan jalkapalloa ja jääkiekkoa seuraamme.

Paimion Hakan yhteyshenkilönä toimii seuran toiminnanjohtaja Kirsi Haltia, jonka tavoittaa numerosta +358 40 837 0931 ja sähköpostitse osoitteesta toiminnanjohtaja@paimionhaka.fi

Tervetuloa mukaan!

UKR

Paimion Haka вітає дітей та молодь, які приїхали до Paimio з України грати у футбол та хокей!

Що стосується футболу, то у нас є сімейна футбольна група для дітей 3-4 років, де дитину повинен супроводжувати хоча б один дорослий або старший.

Міні-футбольний гурток для дітей 5-7 років, де діти грають та вивчають секрети футболу з інструкторами. Ці групи почнуть працювати 30 березня 2022 року.

У травні стартує футбольна ліга для дітей 4-10 років, про яку ви дізнаєтеся пізніше.

У футбольному дивізіоні також є команди дівчат і хлопців, а також змішані команди для дітей 2016-2005 років народження, а також у клубі є дорослі команди для чоловіків і жінок.

Що стосується хокею, то, крім дорослої команди, у Paimio є юніорські команди для дітей 2014-2008 років народження.

Крім того, восени традиційно стартує всезимова хокейна школа, про яку ви дізнаєтеся пізніше.

Paimion Haka за допомогою своїх партнерів дозволить дітям, які приїхали в Пайміо з України, грати безкоштовно в цьому сезоні. Запрошуємо всіх пограти з нами у футбол та хокей.

Контактною особою Paimion Haka є виконавчий директор клубу, з яким можна зв’язатися за телефоном +358 40 837 0931 та надіславши електронний лист на адресу toiminnanjohtaja@paimionhaka.fi

Ласкаво просимо !