​Kirsi Haltia Paimion Hakan toiminnanjohtajaksi
SeuraJulkaistu: 28.05.2022 00.02

​Kirsi Haltia Paimion Hakan toiminnanjohtajaksi

Paimion Haka nimitti toiminnanjohtajan pestiin Kirsi Haltian. Paimiolaiselle Haltialle Paimion Haka on seurana erittäin tuttu jo ennestään, sillä ennen toiminnanjohtajan tehtävää hän on toiminut seurassa myös muun muassa puheenjohtajana, hallituksen jäsenenä sekä joukkueenjohtajana. Toiminnanjohtajan tehtäviä Haltia on hoitanut väliaikaisesti maaliskuusta lähtien. Lisäksi Haltia toimii Palloliiton Seuraparlamentin jäsenenä edustamassa Paimion Hakaa.

Haltia on innoissaan palatessaan rakkaan seuransa toimintaan mukaan ja hän odottaakin tulevalta työltä monipuolisia tehtäviä, vauhtia ja vipinää!

-PaiHa saa minusta positiivisen toiminnankehittäjän ja tekijän seuran toimijoiden tueksi, Haltia lupaa.

Aiempaa työkokemusta Haltialla on myyntipäällikön, asiakkuuspäällikön sekä projektipäällikön tehtävistä. Lisäksi Haltia on käynyt Palloliiton ja Haaga-Helian AMK:n järjestämän Seuratoiminnan kehittäjä-koulutuksen. Koulutuksiensa ja aikaisempien työkokemusten myötä Haltia hallitsee toiminnanjohtajalta vaadittavia taitoja, kuten johtamisen, kehittämisen ja projektityöskentelyn. Haltia hoitaa toiminnanjohtajan tehtävää osa-aikaisesti oman yritystoimintansa ohella.

-Toiminnanjohtajan työssä tärkeintä on tulla seuran toimijoiden kanssa tutuksi, jotta tiedonkulku on sujuvaa joukkueiden, jaostojen ja johtokunnan välillä. Tehtäväni on hoitaa seuran juoksevia asioita ja pitää huolta, että asiat tehdään vuosikellon mukaisesti ajallaan.

Tavoitat Haltian parhaiten toiminnanjohtaja@paimionhaka.fi sähköpostilla ja puhelimitse tutulla numerolla 040 837 0931.