Jääkiekkoliiton avustukset haku avoinna nyt
JääkiekkoJulkaistu: 09.08.2023 19.45

Jääkiekkoliiton avustukset haku avoinna nyt

Tukea harrastamisen kustannuksiin

Jos talous on tiukalla, voi perheenne hakea Jääkiekkoliitolta taloudellista tukea jääkiekkoilevan lapsen tai nuoren jääkiekkoharrastuksen kustannuksiin. Syksyn tukihaku on avoinna nyt U9-U14 ikäluokille.

Jääkiekkoliiton maksamien tukien haku tapahtuu kahdessa osassa, keväisin tukea voivat hakea vanhempien pelaajien perheet ja syksyisin nuorempien. Tuet maksetaan rahastosta, jonka varat ovat peräisin yksityisiltä lahjoittajilta, Jääkiekkoliiton yhteistyökumppaneilta ja Suomessa järjestettyjen MM-kisojen voittovaroista. Jääkiekkoliiton lisäksi vähävaraisten junioreiden kiekkoharrastusta tuetaan myös mm. Pelaajayhdistyksen Olympia- ja A-maajoukkuerahaston kautta.

Tee vapaamuotoinen hakemus sähköpostitse 23.8. mennessä toiminnanjohtaja@paimionhaka.fi , jossa vastaat seuraaviin valintakriteereihin:

Kriteerit pelaajien kausimaksuihin kohdistuvan stipendin myöntämiselle (stipendiä hakevat pelaajat):
Perheen eri syistä johtuvat taloudelliset haasteet. Stipendien myöntämisessä suositaan positiivisesti maahanmuuttajataustaisia hakijoita, yksinhuoltajia ja toisaalta monilapsisia perheitä. Hakemuksessa kysytään hakijan motivaatiota lajin harrastamiseen, mutta pelillinen menestys ei vaikuta päätöksiin.

Lisätietoa:

Leijonat - Finhockey - Tukea harrastamisen kustannuksiin