Naisten Edustus avasi syyskautensa selkeällä voitolla
Naiset EdustusJulkaistu: 22.07.2024 20.57

Naisten Edustus avasi syyskautensa selkeällä voitolla

Paimion Hakan naisten edustusjoukkue aloitti syyskautensa Naisten Kolmosessa kotiottelulla Turun Tovereita vastaan. Aiemmin keväällä joukkueiden välisessä kohtaamisessa PaiHa vietti maalijuhlia voittamalla ottelun peräti 1-7. Myös perjantaina PaiHa oli selkeästi vahvempi joukkue viemällä ottelun nimiinsä 4-0.

PaiHa piti ottelussa TuTon pois vaarallisilta maalipaikoilta. Kotijoukkueen ensimmäinen maali nähtiin sen sijaan 27. minuutilla, kun Elli Sepän hyvä kulmapotku kaarsi etutolpalta sisään. Pari minuuttia myöhemmin Seppä haastoi rohkeasti TuTon puolustuslinjan ja vei joukkueensa kahden maalin johtoon.

PaiHan kolmannessa maalissa toisen jakson alussa onnistui Veronica Timlin, kun tämän komea laukaus uppoi ylärimaa hipoen tutolaisten verkkoon. Vielä ottelun viimeisellä minuutilla nähtiin toinenkin suoraan kulmapotkusta tehty maali, kun Pinja Rauhasen vaarallinen pallo sinetöi ottelun lopputulokseksi 4-0.

PaiHan päävalmentaja Sami Haltia on tyytyväinen syyskauden avaukseen, vaikkakin parannettavaa jäi seuraaviin otteluihin:

- Ottelu oli kokonaisuutena riittävän vahva esitys. Emme antaneet vastustajalle saumoja maalintekoon. Pelistä jäi kuitenkin osa-alueita, joita tarvitsee viedä eteenpäin, jotta saamme myös seuraavista otteluista voitot.

Perjantain voiton myötä PaiHa nousi lohkossaan kolmannelle sijalle ohi Pargas IF:n. Yläpuolella sarjataulukossa ovat tällä hetkellä FC Nokia ja Tampere United, jota vastaan PaiHa pelaa seuraavan kotiottelunsa lauantaina 3.8. klo 16.00. Tätä ennen PaiHa matkaa perjantaina Hämeenkyröön sarjanousija Apassien vieraaksi.

Kuva: Harri Falck. Kuvassa Elli Seppä Suomen Cupin ottelussa SJK:ta vastaan.