Sinustako erotuomari?
SeuraJulkaistu: 04.03.2023 11.31

Sinustako erotuomari?

Paimion Haka järjestää Sinustako erotuomari? -tapahtuman lauantaina 25.3. klo 15.30–18.00 Paimion teatterilla, osoitteessa Myllyhaantie 2.

Tapahtumassa tutustutaan erotuomarointiin harrastuksena ja urana, avataan puhuttavimpia jalkapallon sääntöjä sekä keskustellaan otteluiden ilmapiiristä.

Omasta urastaan saapuu kertomaan FIFA:n kansainvälinen erotuomari Lina Lehtovaara, joka viime vuonna tuomitsi muun muassa naisten Mestarien liigan finaalin Torinossa sekä EM-kisoissa Englannissa. Tällä hetkellä Lehtovaara valmistautuu naisten MM-lopputurnaukseen, joka pelataan heinä-elokuussa Australiassa ja Uudessa-Seelannissa.

Lisäksi tapahtumassa kuullaan Paimion Hakan erotuomarikoulun kasvattia Petri Johanssonia, jolla on kokemusta pääerotuomarina neljältä eri vuosikymmeneltä ruohonjuuritasolta liiton sarjoihin asti.

Paneelikeskustelussa mm. erotuomari, valmentaja ja joukkueenjohtaja vaihtavat ajatuksiaan otteluiden ilmapiiristä ja erotuomareiden arvostuksesta.

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan joukkueesi jojon, Jopoxin tai Paimion Haka ry - Lomakkeet kautta.

Tapahtuman sisältö ja puhujat:

Tapahtuman avaus
Kirsi Haltia, Paimion Hakan toiminnanjohtaja

Junioripeleistä MM-kisoihin
Lina Lehtovaara, erotuomari

Tunnetko säännöt paremmin kuin erotuomari?
Hannu Kulju, Paimion Hakan erotuomarivastaava
Petri Johansson, erotuomari

Paneelikeskustelu: otteluiden ilmapiiri
Petri Johansson - erotuomari