Nappulaliiga 2023
SeuraJulkaistu: 21.04.2023 11.43

Nappulaliiga 2023

Paimion Hakan perinteinen Nappulaliiga käynnistyy jälleen. Kaikki innokkaat pikkufutarit ovat lämpimästi tervetulleita! Aikaisempaa kokemusta ei tarvita! Nappulaliigassa tutustutaan kivaan lajiin ja yhdessä opetellaan pelaamaan. Paimiolaiset jaetaan asuinalueiden mukaisiin joukkueisiin, niin että saadaan mahdollisimman samankokoiset joukkueet. Jos paras kaveri pelaa toisessa joukkueessa, niin aina voidaan joustaa joukkueiden välillä. Paimion Hakan naisten edustusjoukkue avustaa yhteistreeneissä, mutta huoltajia kaivataan mukaan joukkueisiin peli-iltoina hoitamaan peluuttamista. Pelinohjaajina toimivat Hakan juniorit, jotka ovat käyneet vähintään pelinohjaajien peruskoulutuksen.

Kaudella 2023 ottelut pelataan KHT Soikalla tiistaisin 16.5.-13.6. (5 kierrosta) sekä 15.8. - 12.9. (5 kierrosta). Ottelut pelataan klo 17.30 alkaen yhtäaikaisesti KHT Soikalla. Yksi tapahtuma kestää noin tunnin.

Sarjoja on kaksi:

Divari 5-6 - vuotiaille (nuoremmat voivat osallistua huoltajien harkinnan mukaan)

Liiga 7-8 -vuotiaille (yli-ikäiset uudet jalkapalloharrastajat voivat osallistua)

Ikäjako on ohjeellinen! Pelaajat pyritään jakamaan taitotason mukaan niin, että toiminta on mielekästä kaikille pelaajille.

Joukkuejaot tehdään ilmoittautumisten perusteella ja niistä infotaan erikseen. Peli-iltoina otteluita on kullakin joukkueella kolme. Yhden ottelun kesto on 12 minuuttia.

Otteluisännyys

Lisäksi kullakin paimiolaisella aluejoukkueella on otteluisännyysvuoroja. Otteluisännät saapuvat puoli tuntia aiemmin laittamaan maalit ja pelialueet kuntoon ja keräävät pelikierroksen jälkeen nämä kentältä pois. Viime kaudella otteluisännyys vuoroja oli kerran/joukkue.

Yhteistreeniaikataulut

Nappulaliigan yhteiset harjoitukset paimiolaisille aluejoukkueille järjestetään sunnuntaisin KHT Soikalla alkaen 14.5. klo 14-15 ja tästä eteenpäin aina pelikierrosta edeltävinä sunnuntaina. Huomioi, että harjoitusaikataulut hieman vaihtelevat johtuen kentän varaustilanteesta. Kevätkauden yhteistreenit pidetään seuraavasti:

su 14.5. klo 14-15
su 21.5. klo 11:30-12:30
su 28.5. klo 11-12
su 4.6. klo 14-15
su 11.6. klo 11-12
Syyskauden treeniajat ilmoitetaan otteluasettelujen varmistuttua.

Harjoituksiin lapset tarvitsevat mukaan säärisuojat, jalkapallon, juomapullon sekä nappikset tai lenkkarit.

Vaikka harjoitukset ovat keskitetty Soikalle, harjoittelevat lapset silti oman joukkueensa kanssa. Joukkuejaot tehdään ensimmäisissä treeneissä ja katsotaan aina tiistaisin, että joka joukkueella on riittävästi pelaajia. Kannattaa siis varautua siihen, ettei oma lapsi aina pelaa samassa joukkueessa. Tarkoituksena on varmistaa kaikille pelipaikka ja peliaikaa. Nappulaliigassa ei lasketa sijoituksia.

Nappulaliigan ohjaus

Eri alueiden joukkueet tarvitsevat innokkaita vanhempia ohjaajiksi! Tehtävä ei vaadi aikaisempaa jalkapallon tuntemusta. Tehtävään koulutetaan ja ohjaajien ei tarvitse toimia yksin. Lisäksi Paimion Hakan Naisten edustusjoukkue on tukena ja mukana vetämässä treenejä. Ilmoittaudu rohkeasti mukaan apuvoimiin Nappulaliigan tapahtumissa.

Nappulaliigan hinnat

Nappulaliigan hinta muodostuu sen mukaan, onko osallistuja Paimion Hakan jäsen vai ei.

• Paimion Hakan jäsen: 40€, sisältäen harjoituspaidan, mitalin sekä pelit ja harjoitukset.
  • Ei jäsen: 60€, sisältäen Palloliiton pelaajalisenssin, vakuutuksen, harjoituspaidan, mitalin sekä pelit ja harjoitukset.
  • Sisarushinta -10€ jokaisesta seuraavasta ilmoittautuneesta sisaruksesta

Maksu tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksulla.

Ilmoittaudu Nappulaliigaan 2023 tästä

Nappulaliigaan ovat tervetulleita niin aloittelevat kuin jo pelikokemusta omaavat innokkaat futarit kokemaan onnistumisen iloa ja mukavaa meininkiä! Nappulaliiga on suunnattu 5-8-vuotiaille lapsille.

Nappulaliiga tutustuttaa lapset mukavan jalkapalloharrastuksen pariin. Nappulaliiga koostuu aloitustapahtumasta, otteluista ja harjoituksista. Otteluita pelataan yhteensä kesän aikana 10 kierrosta tiistaisin, minkä lisäksi joukkueilla on harjoitukset sunnuntaisin. Lapset harjoittelevat ja pelaavat oman asuinalueensa joukkueessa.

Joukkueiden ilmoittautuminen Nappulaliigaan

Paimion Haka kutsuu myös naapurikuntien pikkufutaajat Paimion Nappulaliigaan. Joukkueilmoittautumiset sähköpostitse: toiminnanjohtaja@paimionhaka.fi
Joukkuehinta 200€/ max 10 pelaajaa, lisäpelaajista 20€/osallistuja. Sisältäen 10 pelikierrosta ja kaikille mitalit.

Lisätiedot:

Toiminnanjohtaja Kirsi Haltia