Jopox Maksupalvelut käyttöön 1.10.2024 alkaen
SeuraJulkaistu: 23.09.2024 18.31

Jopox Maksupalvelut käyttöön 1.10.2024 alkaen

PaiHa kehittää laskutusta ja taloushallintoa ottamalla käyttöön Jopox Maksupalvelut 1.10.2024 alkaen.

Laskun vastaanottajan näkökulmasta perusperiaatteet eivät muutu. Laskut saapuvat edelleen sähköpostiin, mutta jatkossa laskun mukana ei ole erillistä pdf-liitettä laskun maksamista varten. Maksutavat monipuolistuvat, sillä vaihtoehtoina ovat verkkopankki, pankki- tai luottokortti, lasku tai osamaksu. Laskun pystyy maksamaan myös Jopox+ sovelluksessa, josta löytyy myös Laskuarkisto. Näppäilyvirheet jäävät pois, eikä laskuja pysty maksamaan väärillä viitteillä, summilla tai tilinumeroilla. Lisäksi tuplamaksut on estetty.

Jopox Maksupalvelun maksunvälityspalvelut tuottaa Paytrail Oy, joka on Suomen suurin verkkomaksamiseen erikoistunut yritys. Maksuista veloitetaan palvelumaksu samalla tavalla kuin esimerkiksi MobilePay-maksuista. Paytrailin palvelumaksu on 1,9 % per maksutapahtuma ja palvelumaksu lisätään laskun summaan.

Uudistuksen tarkoituksena on parantaa maksajien maksukokemusta, helpottaa seuran talouden seurantaa ja vähentää seuran toimihenkilöiden työmäärää laskutukseen liittyen. Lokakuun alusta alkaen PaiHa tarjoaa helpompaa maksamista ja monipuolisempia maksutapoja Jopox Maksupalvelun avulla.

Lisätietoja tarvittaessa: Kirsi Haltia toiminnanjohtaja@paimionhaka.fi.